18:17

2009-07-30 / Kommentarer 2 / 18:17:45


Det är så synd att jag inte kan välja ut några få bilder utan jag publicerar visst alla. Dem är från de närmaste dagarna; en miniatyrelefant jag hittade i min byrålåda (där jag förövrigt fann ett fint guldhalsband med tre miniatyrnycklar på, ur min mors smyckesskrin) och ett rosenblad jag hittade på vägen hem från Linn där vi målade med ackvarell... Lång mening.



Designen på bloggen är ändrad förresten. Men av någon mycket konstig anledning kan jag inte få bukt på "OM"-rubriken och den vanliga inläggsrubriken, vilket jag stör mig mycket på. Men så får det kanske vara ett tag.

Kommentarer
Postat av: linn

designen blev väldigt väldigt fin! och åh för miniatyrsaker! Och dem där nycklarna låter helt fantastiskt fina. jag älskar nycklar. Jag får alltid för mig att dem går till någons hjärta, och, det gör dem kanske?



puss.

2009-07-30 / 20:19:21
URL: http://vilsenfjaril.blogg.se/
Postat av: felicia

åh den lilla elefanten. hur sött som helst.

2009-07-30 / 22:48:43
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0