Way Out West

2009-08-16 / Kommentarer 3 / 05:22:31
2009_08_14

Klockan är 05.16. Och jag sitter framför datorn, det har redan börjat ljusna och tidningen har kommit. Och det konstiga är att jag inte är trött. Jag har i stort sett dansat och hoppat större av dagen och ändå sitter jag här och är pigg som fan. Dock är jag orolig som fan också. Har inte en aning om varför. Så fort jag går innanför dörren kollar jag alla vrår efter någon mördare. Tar fram kökskniven och kollar i klädkammaren, skulle aldrig någonsin kunna mörda någon, men det känns mer som en försvarsåtgärd. Så fort jag hör ett litet, litet ljud stelnar jag till. Som om någon skulle hasa med fötterna mot golvet...
Way out West har ändå varit helt otroligt jävla bra. Nyfunnen kärlek till Patrick Wolf och Love Antell. Var så jävla glad under Florence Valentin, dansade himla mycket och Love var så fin. Och Patrick. Rysningar genom kroppen som ett svagt epelepsianfall och JAG VILL BARA HA DENNA GUDOMLIGA SNYGGING. Dessutom har jag slösat 200:- på mat på två dagar, illa. (Det här inlägget är mest för att den känns som en evighet sedan jag uppdaterade sist.)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jag ville så på Way out west men jag hade inte pengarna. Lite synd när man bor så nära ... Men det låter som haft bra wow-dagar iallafall! :D



Svar: 1. Du kommenterar inte alls för mycket. Jag blir åh så glad av varenda litet ord. 2. Åhja, nu ska jag spelaspelaspela. Det känns lite extra fint att dragspelet är ifrån 1950-talet.

PUSS PÅ DIG!

2009-08-16 / 13:01:53
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: anni med litet a och inget e

Svar: Åh, lilla Sofia, jag förstår inte hur du kunnat missa detta.

Jag flyttar ju till Kungälv!

Om en vecka!

2009-08-16 / 14:52:51
URL: http://beivor.blogg.se/
Postat av: ^JESSICA

söta bilder=)

2009-08-19 / 18:30:10
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0